DEPUNERE CERERE DE ARONDARE LA CENTRELE DE CERCETARE

TERMENUL DE PREDARE AL CERERILOR DE ARONDARE LA CENTRELE DE CERCETARE ESTE 30 NOIEMBRIE 2010. Pentru doctoranzii ASE cererea se depune la sala 0425.
 

Propuneri candidaturi pentru Consiliul Şcolilor Doctorale anul II

votat

UPDATE: REZULTATUL VOTULUI

In urma procesului de votare pentru alegerea reprezentanţilor lor în consiliul de conducere al Institutului de Studii Doctorale al ASE Bucuresti a fost declarat ales:

Mititelu Roxana – reprezentant anul II


SALA UNDE VA PUTETI EXERCITA DREPTUL DE VOT ESTE 0103 (Cabinetul domnului prorector prof. univ. dr. Dumitru Miron)

Program de votare: Miercuri - Vineri 13.30- 15.30

UPDATE:

In urma propunerilor dvs lista de candidati pentru CSD din anul II este urmatoarea:

 
Nume Prenume
Bulac Maria Violeta
Chiru Ion Codrin
Gheorghe Iuliana Raluca
Joita Alin-Cristian
Macovei Octav-Ionut
Mititelu Roxana - Ioana
Padureanu Andrei
Petrescu Raluca
Pruteanu Elena Mihaela
Sandu Iuliana
Serbu Matei-Valentin
Stanoiu Silvia
Stoian George-Daniel
Vintu Denis

În conformitate cu Articolul 15 litera B din Regulamentul Şcolii Doctorale, din consiliul de conducere al Şcolilor Doctorale fac parte şi 4 reprezentanţi ai doctoranzilor (2 din anul I şi câte unul din anii II , respectiv III) în acest sens, pentru desemnarea cu maximă operativitate şi în mod democratic a reprezentantului dvs. de studii doctorale, puteţi face propuneri de candidatură după cum urmeaza:

Propunerile se fac electronic, folosind formularul până la data de 16 noiembrie 2010 ora 23:59. Sunt acceptate şi autopropunerile.

După completarea listei de candidaturi puteţi vota reprezentantul dvs. folosind buletinele de vot disponibile la sala 0425. Exercitarea uninominală a votului se face la sala 0425 în intervalul orar 13:30-15:30, de miercuri 17 noiembrie până vineri 19 noiembrie 2010.

 

 

Rapoartele lunare

strawberryActivitatea de raportare a stadiului cercetării doctorale realizată de către doctoranzi este una dintre principalele activităţi ale proiectului. În cadrul acestei activităţi sunt implicaţi toti doctoranzii proiectului si conducatorii de doctorat, pe de-o parte, cat si experţii pe termen lung ai proiectului şi asistenţii de proiect. Totodată, în cadrul site-ului au fost create facilităţi prin care dvs. beneficiarii proiectului puteţi să vedeţi într-un mod transparent stadiul raportului dvs. Astfel, în prima fază dvs ataşaţi raportul în format pdf pe platformă şi automat vă este alocat statul "nedepus" (în format fizic), după ce raportul este depus la sala 0425 în termenele stabilite, statutul raportului devine "depus şi nevalidat", în urma verificării efectuate de către experţii pe termen lung ai proiectului asupra tuturor rapoartelor statutul final va fi "validat". Va rugam sa folositi template-ul transmis  nu pe cel din ghidul informativ (singura diferenta este data de logo-ul organismului intermediar-  nr 5 de sus).

POTENTIALE ERORI

Cea mai semnalata eroare aparuta este aceasta:  Forbidden – You don’t have permission to access this page
In aceasta situatie va rog sa procedati astfel: verificati daca documentul dvs nu are mai mult de 4 MB. Daca are va rog sa il scanati la o dimensiune mai mica.
Daca documentul are mai putin de 4 MB si tot nu merge. Va rog sa va instalati un software gratuit de generare documente pdf (de exemplu PRIMO PDF). Deschideti raportul in cauza si il retipariti prin acest soft. Operatiunea este urmatoarea: File - Print - Select printer name: Primo pdf- ok. Din fereastra generata de primopdf selectati ebook si apasati Create Pdf.  Noul document generat va fi acceptat fara nici o problema de server.
500 - Layout "default" not found

Nu puteţi vizualiza această pagină pentru că:

  1. un semn de carte expirat
  2. un motor de căutare care are o listare expirată pentru acest site
  3. o adresă introdusă greşit
  4. nu aveţi acces la această pagină
  5. Resursa solicitată nu a fost găsită.
  6. A apărut o eroare în timpul procesării cererii dumneavoastră.
In aceasta situatie ati gresit fie userul, fie parola la inregistrare pe site. In acest caz va rugam sa verificati daca user-ul este introdus corect, iar la parola daca este CNP-ul dvs ( aceasta varianta este valabila doar daca nu vi s-a resetat deja parola). Nu ezitati in a ne contacta daca inregistrati probleme la inregistrare pe site.
 

Incarcare rapoarte lunare

milkIncepand cu luna octombrie doctoranzii beneficiari din cadrul proiectului DOESEC vor trebui sa depuna rapoarte lunare, trimestriale, respectiv de mobilitate conform metodologiei de implementare a proiectului, disponibila la sectiunea Baza Legislativa.
In acest sens, va aducem la cunostinta ca in sectiunea Baza Legislativa- Formulare Utile gasiti formatul raportului lunar pe care trebuie sa il atasati pe site pana la data de 9.11.2010.
Cateva precizari de completare ale acestuia sunt necesare:
- codul doctorandului - il regasiti tot in seciunea Formulare Utile, pe acesta il veti utiliza in toate rapoartele pe care le veti depune
- numarul raportului- raportul din luna octombrie are nr 1, urmand apoi cu 2 - noiembrie, 3 decembrie etc
- Titlul proiectului de cercetare- este titlul propunerii de cercetare acceptata la Scoala Doctorala. Va rugam nu modificati, decat daca nu ati facut-o si la Scoala Doctorala.
- Perioada de raportare este 1 - 30(31) a lunii pentru care se face raportarea
- La sectiunea intalniri cu conducatorul de doctorat se trece data la care a avut aceasta si foarte succint temele abordate in cadrul intalnirilor. Pe ultima coloana semneaza conducatorul de doctorat.
Incarcarea raportului lunar
- la sectiunea raportare gasiti submeniul de raport lunar. Acolo va trebui sa completati electronic campurile solicitate si sa atasati scanat cu fisierul denumit conform specificatiilor raportul lunar. Fisierul scanat nu trebuie sa depaseasca 4MB si nu trebuie sa contina diacritice in titlu.
Pentru raportul aferent lunii octombrie termenul este 9.11.2010 in format electronic si 15.11.2010 in format fizic.
Incepand cu raportul nr 2 (aferent lunii noiembrie), termenele va fi 28 a lunii de raportare pentru incarcarea electronica si 5 ale lunii urmatoare pentru formatul fizic.
Formatul fizic se depune la sala 0425 pentru doctoranzii ASE si la Secretariatul Scolii Doctorale pentru doctoranzii UVT.
ATENTIE:
- va rugam folositi template-ul proiectului cu identitatea vizuala a acestuia
- acordati atentie asupra perioadei de raportare, (pentru raportul din octombrie este 1/10/2010- 31/10/2010 )
- pentru incarcare pe site trebuie sa va logati pe site cu userul si parola transmisa. Daca nu ati solicitat modificari ale parolei sau nu ati modificat-o dvs aceasta este CNP-ul dvs.
- va rugam sa tipariti raportul fata-verso
 

Anunt workshop imbunatatirea capacitatii de publicare

pearsLa inceputul lunii decembrie 2010 in cadrul proiectului DOESEC se va organiza o intalnire intre doctoranzi si expertii din cadrul proiectului pe tema imbunatatirii capacitatii de publicare a rezultatelor cercetarii. In acest eveniment se vor pune in discutie articolele pe care dvs le-ati elaborat si incarcat pe platforma proiectului, care au raspuns la tema Economia europeana in recesiune/criza? Principali vectori ai schimbarii; European economy in recession/crises? Drivers of change

Va rugam sa consultati lista cu lucrarile transmise si cu statutul acestora.

 
Anunţuri
Conferinta "50 ANI DE POLITICA AGRICOLA COMUNA, Un parteneriat intre Europa si fermierii europeni"

Va adresam invitatia de a participa la conferinta "50 ANI DE POLITICA AGRICOLA COMUNA, Un parteneriat intre Europa si fermierii europeni" care va avea loc in data de 21 Mai 2012, la ora 09:30, la sala Ronda a hotelului Intercontinental.

Invitatia de participare | Agenda evenimentului

 
DEPUNERE CERERE DE ARONDARE LA CENTRELE DE CERCETARE
TERMENUL DE PREDARE AL CERERILOR DE ARONDARE LA CENTRELE DE CERCETARE ESTE 30 NOIEMBRIE 2010. Pentru doctoranzii ASE cererea se depune la sala 0425.
 
Mobilităţi

Au apărut pentru doctoranzii din Timişoara, la secţiunea Baza legislativa următoarele materiale:

Calendarul de selecłie în vederea participării la mobilităţi de cercetare

Tabel cuprinzând universităţile pentru care se pot exprima opţiuni pentru efectuarea de Mobilităţi